زندگی


 

زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . . .

 

 

 

متشکرم از (حدیث)

مرسی خوشگلم



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت14:06---13 خرداد 1392
سلام عزیزم. مرسی از اینکه لینکم کردی
لینکت کردم فدات
وبتم خوکشله!
فقط فونتو یکم درست کن چون متنات بهم میریزه
قسمت آمار وبلاگتم توی وبت درست کن چون کاملا سیاهه!!!
فدات نشم
فعلا بابای


Reyhan
ساعت11:41---23 ارديبهشت 1392
سلام وب زیبایی داری خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظر بدی
اگر خواستی بگو تا لینکت کنم


مریم
ساعت9:00---17 ارديبهشت 1392

سلام محدثه جان مرسی که اومدی به وب من سر زدی .وبلاگ تو هم قشنگه و پر از احساس میدونم قشنگتر از اینم میتونه باشه عزیزم لینکت میکنم دوست داشتی منو لینک کن تا راحت بتونیم به وبلاگ هم بیایم بازم میام

آجی من


بی روح
ساعت23:31---12 ارديبهشت 1392
کاش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : زندگی, مخفیانه, عشق, حسرت, مرگ, گریه, دنیا, دل,
دو شنبه 13 خرداد 1392 11:27 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§