من که یاری ندارم

چشم انتظاری ندارم

قاصدک برو بروکه با تو کاری ندارم

قاصدک به چشم من

قصه ی یک دردی برو

می دونم برای من خبر نیاوردی برو

 

توی هفت اسمون

من یک ستاره ندارم

کسی که عشق منو بیا بیاره ندارم

ندارم دلی که یک لحظه به یادم بزاره

ندارم هیچ کسی رو که فکر کنی یارمنه

قاصدک بروبروکه با تو کاری ندارم

من که یاری ندارم

چشم انتظاری ندارم

 

خیلی وقته اونیکه براش می مردم دیگه نیست

قاصدک هارو به یادش می شمردم دیگه نیست

خیلی وقته که دارم با تنهایی سر می کنم

همه ی قاصدک های شهرو پرپر می کنم

قاصدک برو بروکه با تو کاری ندارم

منکه یاری ندارم

چشم انتظاری ندارم

 

 



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت21:35---4 آبان 1392
اپم

reza
ساعت21:08---3 آبان 1392
همه.......
همــــه ماهــــــر شــــده انـــد

یــــــک نفــــر هزاران نفـــر را بــا هــــم دوســـت دارد !

امــــــــا مــــن …

نـــــاشیـــــــانـــــه

به یـــــک نفـــــــر دل میــــبــــنـــــــدم

هـــــــــزاران بــــــــار


reza
ساعت20:06---28 مهر 1392
این شعر واقعا جالبه!

احسان
ساعت22:54---27 مهر 1392
اپم

✖ یگانه ✖
ساعت4:43---24 مهر 1392
من زبان برگ ها را می دانم …
مثلا “خش خش” یعنی “امان از جدایی”
پیش از جدایی از درخت هیچ برگی خش خش نمی کند …


احسان
ساعت0:38---20 مهر 1392
زیبابود مرسی

احسان
ساعت16:25---19 مهر 1392
عالی بود مرسی

مریـــــــــــــم
ساعت0:18---18 خرداد 1392
دل بستن مثل یک قصه است



با یکی بود شروع میشه



و با یکی نبود تموم



مـــــــنـــــــــــتـــــظر تم


قاصدک
ساعت16:30---16 خرداد 1392
سلام دوست خوبم.هی میگی قاصدک برو برو.کجابرم اخه من.من دوستت دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 16 خرداد 1398 16:13 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§