من یہ روزے בخترے بوבم ڪه از تہ בل میخنـבیـבم

 

من یہ روز آرومترین اعصاب בنیآرا בآشتم

اڪنـون بے آنڪه شآב بآشم نفس میکشم 


بے آنڪه شآבبآشم زیر بارآن رآه میروم

 
بے آنڪه شآב بآشم زندگے میڪنم

בیگرآن از ڪنآرم عبـور میڪننـב


سرد و سنگین....


بے آنڪه نآمم رآ به خآطر بیآورنـב ....


جـوری عبـور میکننـב

 
که انگآر مَـن نیستم

حرفے نیست...


فقط خَستــه ام

من בخترے هستم ڪہ با تمآمِ تـوآن بآ سرنـوشت میجنگـב


و چہ جنگِ نآ برابرے


من خستــه ام ولی مغلـوب نخوآهم شد ..

 

 



نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت18:31---18 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام اجی جونممممممممم اپم بیا

farnaz
ساعت18:31---18 شهريور 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا ام اجی جونممممممممم اپم بیا
mohadese:حتما خانومی


احسان
ساعت15:40---17 شهريور 1392
اپمممم

مسعود
ساعت15:17---14 شهريور 1392
سلام وب قشنگی داری به منم سر بزن


احسان
ساعت23:40---12 شهريور 1392
قشنگ بود مرسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 12 شهريور 1392 16:3 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§