کـــــــــاش




چقدر به آرامش دستانت محتاجم

و به گرمایی که با حضور تو ، تمام وجودم را فرا میگیرد

چه کودکانه دوستت دارم

و چه مشتاقانه به انتظارت می نشینم ستاره دنباله دار

افسوس که دوری

دوری از من

وقتی شبها چشمهایم را با یاد تو می بندم

تو را با تمامی وجودم احساس می کنم

و گاه با حسرت به خود می گویم

کاش این رویا به واقعیت می پیوست

دیگر از پا افتاده ام

نای راه رفتن ندارم

هر لحظه که میگذرد احساس میکنم دورتر میشوی

آرامش وجودم! کمی آرامتر برو

تا بتوانم با پاهای زخمی به تو برسم

کاش میدانستی

که چقدر دلم هوای با تو بودن کرده...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : تنها, عشق تو,
شنبه 12 بهمن 1392 21:18 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§