تنها


آهای فلانی . . .

به زخم هایم خیره نشو !

خود می دانم عمیقند . . .

با نگاهت به آتش میکشی وفاداریم را !

مگر تنها ندیده ای ؟ ؟ ؟

 

 

منبع: www.bo3e.com                                                                             

 



نظرات شما عزیزان:

میثم
ساعت19:21---29 تير 1392
سلام به شما.خیلی عالی بود من که شیفته شما شدم با این مطالب زیباتون اگه دوس داشتی سری هم به من بزن راستی نظرم بده.بای
http://www.meysam-hassanpoor.Loxblog.com


a
ساعت0:59---20 تير 1392
kheyli vebloget ghashange

منا
ساعت23:22---18 تير 1392
سلام اجی محدثه وبلاگ قشنگی داری به منم سربزن اگه موافقی هم دیگه را لینکم کنیم بهم خبر بده منتظرمممممم بووووووووووووووس زود بیااااااااااااا

ایدا
ساعت0:56---18 تير 1392
سلام دوست خوبم ممنون که به وبم سر زدی وب خوبی داری من لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن
پاسخ: مرسی گلم از حضورت فقط ادرس وبت رو وارد نکردی عزیزم


فاطمه
ساعت21:56---16 تير 1392
سلام عزیزم مطالبت عالیه
خیلی زیباست بازم بهم سر بزن باچه دوست دالم عزیزمممممممم


alireza
ساعت17:51---16 تير 1392
سلام روزگار ،

چه می کنی با نامردی مردمانت؟

من هم اگر بگذارند که نمی گذارند دارم خرده های دلم را ...

چسب می زنم...

راستی این دل، دل می شود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!


مریم
ساعت9:56---16 تير 1392
سلامممم
آجی من بازم اومدم .چه خوشمله وبلاگت اجی گل


مجتبی
ساعت0:49---16 تير 1392
سلام مهربون.ممنونم از محبتت که بهم سر زدی وب عالیی داری مطالب خیلی زیبا و دلنشینی توی وبلاگت زدی.منتظر مطالب زیبایت هستم.موفق باشی
بـ ـ ـای تـ ـ ـا هـ ـ ـای


علی
ساعت22:12---15 تير 1392
سلام محدثه خانم وبلاگت خیلی زیباست جدا میگم

علی
ساعت15:48---15 تير 1392
سلام بابا ایول خیلی خوب بوت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





شنبه 15 تير 1392 1:1 |- mohadese -|

ϰ-†нêmê§